Rezultate și analiză – Italia, Monza Tier1 (RRC, Sim Racing F1)

Distribuie articolul:

Monza a fost „gazda” etapei a 11 din RRC, Season 4. În rândurile de mai jos, aveți rezumatul acestei întreceri, desfășurată pe legendarul circuit italian.

Revenit după două etape, Leo pune Williams-ul cu numarul 27 în pole-position pentru a cincea oară în actualul sezon, și pentru prima oară după șase etape. El a „oprit” cronometrul la 1:18.436.

Leo a fost însoțit în prima linie de către Tudy, care a reușit un timp de 1.18.536. Ei au fost „urmați” în linia a doua, de către Agonized si Bogdan Moldovan. În spatele lor, s-au clasat Beto si C. Andrei.

La start, primii patru piloți au fost „încălțați” astfel: Leo – Hard, Tudy – Soft, Agonized – Soft, Bogdan Molodvan – Hard.

Având la dispoziție cele mai moi anvelope, Tudy reușește să urce pe prima pozitie în primul viraj, iar până la frânarea pentru virajul 4, Leo cade pe locul 3, fiind depășit și de Agonized.

În turul 4 și Bogdan Moldovan reușește să făcă același lucru, iar din acest punct al cursei, pneurile hard și-au demonstrat superioriatea.

Începând cu turul 5 (din cele 27 programate), avem parte de un „trenuleț” DRS între primii 5 piloți, cu schimbări frecvente de poziție.I

În turul 10, Beto, aflat pe poziția a cincea la mai putin de 1,5 secunde de primul loc, „ciupește” puțin iarba în Parabolica, pierde mașina, se răsucește, și Mercedes-ul său are avarii la aripa spate.

Totuși, Beto reușește să revină pe circuit și să continue cursa. Din păcate, acest incident avea să îi afecteze rezultatul final (abandon).

Între timp, deși avea pneuri Hard, Bogdan Moldovan „plusează” și intră primul la pit-uri, pentru a încerca undercut-ul. Mutarea are un efect de domino, în bucla următoare intrând Tudy si Agonized.

Dintre piloții fruntași, Leo este singurul care decidă să rămână pe circuit, așteptând un potențial SC. În turul 14, Beto, cu aripa spate avariată, pierde mașina în Ascari și abandonează, iar SC-ul iese pe circuit.

Un moment speculat perfect de către Leo, care ajunge în poziția de lider, poziție pe care avea să și-o mențină până la finalul întrecerii.

În turul 21, avem parte de al doilea SC, după abandonul lui Tzoty. Astfel toți piloții intră și montează softuri. La restart, ordinea este urmatoarea: Leo, Agonized, Jaguar,Bogdan Moldovan si Lozozen.

Leo reușește să se desprindă relativ ușor de urmaritori, dar în spate se dau lupte interesante pentru podium. La ultima trecere prin Variante Ascari, Leo conduce, urmat de Bogdan Moldovan, Agonized, Jaguar și Tudy.

Ordinea finală avea să fie puțin diferită, după ultima trecere prin Parabolica: Leo,Jaguar, Bogdan Moldovan, Agonized si Tudy.

Distanța dintre locul 2, respectiv locul 4, a fost de doar 4 zecimi. Topul 10 a fost completat de Lozozen, Redra, C. Andrei, RRC_Andrei si Mecanicu.

După această cursă, lupta în ambele clasamente (piloți și constructori) devine și mai palpitantă. Următoarea etapă va avea loc în Qatar (în premieră).

Clasament Piloți / Clasament Echipe

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *