You are currently viewing Dezamăgire pentru Racing Bulls în Bahrain: Hadjar acuză startul „dezastruos”, Lawson explică penalizările

Dezamăgire pentru Racing Bulls în Bahrain: Hadjar acuză startul „dezastruos”, Lawson explică penalizările

Echipa Racing Bulls a avut parte de o cursă dificilă în Bahrain, ambii piloți, Isack Hadjar și Liam Lawson, terminând în afara punctelor, pe pozițiile 13, respectiv 16. În timp ce Haas și Alpine au reușit să puncteze, cei doi piloți ai echipei nu au reușit să fructifice potențialul mașinii.

Hadjar: „Startul a fost un dezastru”

Isack Hadjar, aflat la primul său sezon complet în Formula 1, a avut o seară complicată. Plecat de pe poziția a 12-a, francezul a pierdut imediat teren din cauza unui start ratat. „Startul a fost un dezastru. Am simțit că nici măcar nu m-am mișcat din poziția de pe grilă. Trebuie să analizăm ce s-a întâmplat, pentru că am pierdut imediat două poziții,” a declarat Hadjar după cursă.

O strategie agresivă, cu o oprire timpurie la boxe, l-a ajutat să recupereze câteva locuri, însă reluarea cursei după Safety Car l-a prins pe pneuri hard uzate. „Strategia părea să fie cea corectă, dar Safety Car-ul ne-a dat planurile peste cap. Pe pneuri uzate, reluarea cursei a fost imposibil de gestionat,” a adăugat el.

Lawson: „Mașina a fost rapidă, dar am fost blocat tot timpul”

Colegul său, Liam Lawson, nu a avut parte de o cursă mai bună. Pornit de pe poziția a 17-a, neozeelandezul a primit două penalizări de timp, în urma unor incidente cu Lance Stroll și Nico Hülkenberg. Chiar dacă a arătat un ritm competitiv, nu a reușit să avanseze în clasament.

Lawson a luat contact atât cu Stroll, cât și cu Hulkenberg în timpul cursei de duminică

„Am fost lipit de câte o mașină toată cursa. Aveam viteză bună, dar nu aveam unde s-o folosesc. Singura opțiune reală de depășire era să plonjez târziu la frânare. Nu am vrut să lovesc pe nimeni, dar s-a întâmplat. Ultimul stint a fost decent, dar, din păcate, fără rezultat concret,” a spus Lawson.

Un start de sezon sub așteptări

După două curse la revenirea în echipă, rezultatele lui Lawson – locurile 17 și 16 – nu sunt încurajatoare. În plus, este unul dintre cei patru piloți care nu au punctat în 2025, alături de Jack Doohan (Alpine), Gabriel Bortoleto (Kick Sauber) și Fernando Alonso (Aston Martin).De cealaltă parte, Isack Hadjar are patru puncte în clasament, dar forma arătată în Bahrain ridică semne de întrebare pentru cursele viitoare.

Următoarea oprire: Jeddah, unde Racing Bulls speră la un restart real, după un weekend de uitat în Bahrain.

Maria Roxana

Pasiunea mea pentru motorsport nu a fost o întâmplare, ci o descoperire fascinantă într-un moment aparent banal. Era o zi obișnuită din 2014, când, în timpul unei pauze publicitare pe Disney Channel, am schimbat canalul din curiozitate. Pe ecran, motorul puternic al monoposturilor răsuna dincolo de granițele circuitului de la Silverstone, iar imaginea piloților care împingeau limitele vitezei m-a captivat instant. Atunci am știut că am găsit ceva special. Formula 1 a devenit, din acel moment, mai mult decât un hobby: a devenit o pasiune care îmbină tehnologia, strategia și adrenalina într-un spectacol unic. De la duelurile roată la roată până la detaliile tehnice care definesc performanța pe pistă, fiecare cursă este o lecție de ambiție, inovație și perseverență. Îmi place să înțeleg mecanismele din spatele succesului, să analizez deciziile strategice și să trăiesc emoția fiecărei curse ca și cum aș fi acolo, pe linia boxelor. Motorsportul m-a învățat că, dincolo de viteză, contează pasiunea, determinarea și dorința de a nu renunța niciodată. For every question why, motorsport was my because.

Lasă un răspuns