După o nouă pauză competițională, a venit timpul ca pasionații de Formula 1 să își urmărească din nou favoriții. În ultimele curse, nu au existat prea multe situații care să provoace arborarea steagurilor galbene. Chiar și atunci când Perez și Sainz s-au acroșat la finalul cursei, a fost decretat doar un VSC. De la Marele Premiu al Spaniei, nu a mai avut loc niciun incident pe pistă care să necesite intervenția mașinii de siguranță. Va aduce Marele Premiu al Statelor Unite o schimbare în această privință?
Cursa Sprint crește posibilitatea apariției unui Safety Car
GP-ul din Austin va avea un format diferit față de un weekend normal de cursă. Automat, implementarea unei curse Sprint înseamnă o șansă mai mare să avem parte de incidente care să ducă la apariția lui Bernd Maylander, pe circuit.
În ultimele 11 GP-uri, SC-ul și-a făcut apariția în doar 4 ocazii (două dintre ele fiind pe același circuit). În trecut, la Austin, am avut parte de numeroase incidente care au necesitat intervenția mașinii de siguranță.
GP-ul de la Austin va fi și o cursă a upgrade-urilor
După pauza de 4 săptămâni, am intrat în ultima parte a acestui sezon. Marele Premiu de la Austin este cursa în care majoritatea echipelor vor aduce ultimele îmbunătățiri serioase referitoare la monoposturi.
Până acum, în această direcție, Red Bull pare că a găsit soluția succesului (cel puțin în cazul lui Max Verstappen). Upgrade-urile aduse la Austin pot salva sezonul lui Max, în drumul acestuia către al 4-lea titlu mondial (care l-ar pune pe picior de egalitate cu Sebastian Vettel și Alain Prost).