Coreea de Sud și-a exprimat public intenția de a reveni în calendarul F1. Statul din Asia de Sud-Est a prezentat un proiect care se aliniază cu politica actuală a Liberty Media. Concret, Coreea de Sud ar urma să găzduiască o etapă pe un circuit stradal aflat în în districtul Incheon, o locație apropiată de capitala Seoul.
Coreea de Sud a fost una dintre acele țări asiatice unde Bernie Ecclestone și-a dorit o etapă de F1. Între 2010 și 2013, pista de la Yeongam a găzduit MP al Coreei de Sud, un circuit care va rămâne în istorie pentru victoria epică obținută de Fernando Alonso, în sezonul 2010.
În 2013, chiar înainte de începerea erei hibride, Coreea a fost eliminată din calendar, iar de atunci au tot existat discuții ocazionale despre o posibilă revenire. Propunerea actuală este serioasă, iar ideea nu este de a reveni la Yeongam, ci de a oferi exact ceea ce dorește Liberty Media: o cursă pe un circuit stradal, în Incheon.
Primarul orașului Incheon, Yoo Jeong-bok, a precizat că este dispus să înceapă negocierile cu Liberty Media. El și Stefano Domenicali s-au întâlnit deja în timpul GP-ului Japoniei din acest an, iar acum, autoritățile sud-coreene vor să organizeze o etapă încă din sezonul 2026, fără a exclude totuși posibilitatea de a reveni în 2027 sau chiar mai târziu.
„Incheon este cel mai bun loc pentru a găzdui o etapă de Formula 1, deoarece este un important nod de legătură, cum ar fi aeroportul, portul, și o mulțime de hoteluri care au condiții de cazare de lux. Vom începe discuțiile pe scară largă pentru a organiza Formula 1 în Incheon”, a declarat Jeong-bok în ziarul *The Independent*.
China, Belgia, Țările de Jos, Mexic, Monaco și cele două curse italiene au contracte care se încheie în 2025, iar cu sosirea Madridului deja confirmată pentru sezonul 2026, una dintre aceste locații își va pierde locul în calendar, presupunând că numărul total de 24 de GP-uri va rămâne neschimbat. De altfel, acest număr ar putea fi depășit cu ușurință, deoarece, pe lângă Coreea de Sud, Germania și Turcia și-au exprimat, de asemenea, interesul de a reveni în F1.