You are currently viewing Ferrari și Cadillac: planul de a-l aduce pe Zhou Guanyu înapoi în Formula 1

Ferrari și Cadillac: planul de a-l aduce pe Zhou Guanyu înapoi în Formula 1

Contractul lui Zhou Guanyu cu Ferrari ascunde o legătură cu Cadillac.

În spatele deciziei Ferrari de a-l semna pe Zhou Guanyu se ascunde interesul Cadillac pentru pilotul de Formula 1.

După experiența sa cu Sauber, pilotul chinez se îndreaptă spre Maranello pentru a rămâne conectat la lumea Formulei 1, de această dată cu Ferrari.

Obiectivul său este de a reveni pe grilă cât mai curând posibil, ideal în 2026.

Odată cu intrarea în scenă a General Motors și Cadillac, Zhou ar putea deveni una dintre principalele alegeri pentru echipa americană.

Comploturi, intrigi și manevre pe grilă.

Ferrari și-a anunțat cei doi piloți de rezervă pentru sezonul următor: Antonio Giovinazzi, care, după perioada petrecută în Formula 1, construiește o carieră de succes în cursele de anduranță cu 499P, și Zhou Guanyu.

Pilotul în vârstă de 25 de ani din Shanghai părăsește Sauber după o perioadă neclară, dar visul său de a reveni pe pistă într-un monopost este departe de a se fi încheiat.

Două elemente joacă în favoarea sa. În primul rând, anii petrecuți la Hinwil dezvăluie prea puțin despre adevăratele sale abilități. Mașina nu a strălucit niciodată cu adevărat, iar atunci când a arătat câteva licăriri de performanță, Zhou era adesea pregătit să profite de ocazie. În al doilea rând, există problema sponsorizării: fiind singurul pilot chinez cu potențialul de a concura în Formula 1, susținerea financiară din spatele său pare a fi substanțială.

Legătura cu Cadillac: un loc pentru Zhou Guanyu în 2026

În timp ce este evident că decizia Ferrari de a-l semna pe Zhou Guanyu este, de asemenea, un semn către piața asiatică (și în special cea chineză), o a treia parte pare să fi jucat un rol în această mutare. Acea parte este Cadillac, care urmează să-și facă debutul în F1 în 2026 cu un motor furnizat de Ferrari. Va dura cel puțin încă doi ani până când General Motors va dezvolta propria sa unitate de putere.

Directorul echipei americane va fi Graeme Lowdon, o figură familiară în Formula 1 datorită experienței sale anterioare cu Marussia. Fiind conectat la managementul lui Zhou Guanyu, el ar putea insista ca pilotul chinez să obțină unul dintre cele două locuri ale Cadillac în 2026.

Fostul pilot Sauber ar aduce o experiență valoroasă și ar putea fi asociat cu un tânăr debutant, posibil american.

Distribuie articolul:

Sterian Alin Cristian

Pasionat de motorsport, grafică și fotografie, Alin este omul de la care a plecat ideea acestui site, și unul din fondatorii proiectului „Apex Motorsport News".

Lasă un răspuns