Fiesta Papaya în Mexic: Norris Câștigă Magistral, Piastri Intră în Siestă, iar Lupta pentru Titlu Explodează

Pe fundalul aerului rarefiat și al atmosferei incendiare de la Autódromo Hermanos Rodríguez, Marele Premiu al orașului Mexico City a oferit un spectacol care a redefinit fundamental dinamica luptei pentru titlul mondial în Formula 1. Circuitul, situat la o altitudine extremă de 2.200 de metri, nu este doar un test de îndemânare pentru piloți, ci și un test acid pentru eficiența aerodinamică și fiabilitatea unităților de putere, un creuzet în care punctele forte și slăbiciunile pachetelor tehnice sunt expuse fără milă. În acest cadru unic, Lando Norris a livrat o performanță magistrală, o demonstrație de forță care a culminat cu o victorie zdrobitoare. Acest triumf, al zecelea din cariera sa, a avut o rezonanță mult mai profundă: l-a propulsat pe pilotul britanic în fruntea Campionatului Mondial al Piloților pentru prima dată de la cursa inaugurală din Bahrain, răsturnând ierarhiile și intensificând suspansul înaintea ultimelor patru etape ale sezonului.   

Weekendul mexican a țesut trei fire narative interconectate, care vor fi explorate în detaliu în această analiză. Primul, și cel mai proeminent, este ascensiunea imperială a lui Norris, care a părut de neatins de la prima sesiune de antrenamente până la fluturarea steagului în carouri. Al doilea este criza de formă tot mai profundă și misterioasă a coechipierului și rivalului său direct, Oscar Piastri, a cărui contraperformanță a fost la fel de șocantă pe cât a fost de impresionantă reușita lui Norris. Al treilea fir narativ este efortul tenace de limitare a pagubelor depus de Max Verstappen și Red Bull Racing, care, într-o mașină vizibil sub-performantă, au demonstrat o măiestrie strategică ce i-a menținut pe olandez într-o poziție amenințătoare în lupta pentru titlu.

Contextul acestor evenimente a fost amplificat de o decizie strategică importantă luată de McLaren înaintea weekendului: anularea „repercursiunilor” impuse lui Norris după incidentul cu Piastri din Singapore. Prezentată ca o mișcare menită să unească echipa în jurul obiectivului comun de a câștiga campionatul și de a opri „momentumul” lui Verstappen, această decizie de a crea o „tabula rasa” a avut un efect paradoxal. În loc să calmeze apele, a creat un mediu de presiune maximă, eliminând orice ierarhie implicită sau scuză preexistentă. A transformat lupta internă într-un test pur de performanță, un duel direct pe care Norris l-a cântat decisiv. Astfel, „tabula rasa” a devenit un catalizator care nu doar că a validat superioritatea zdrobitoare a lui Norris în Mexic, dar a și amplificat gravitatea problemelor cu care se confruntă Piastri într-un moment critic al sezonului.   

Calificări – Geniul lui Norris și Misterul lui Piastri

Sesiunea de calificări de sâmbătă a stabilit tonul pentru întregul weekend, oferind un contrast izbitor între cei doi pretendenți la titlu de la McLaren. În timp ce unul a atins culmi de performanță rar văzute, celălalt s-a scufundat într-o mediocritate inexplicabilă, lăsând paddock-ul și fanii să se întrebe dacă asistă la un moment definitoriu în lupta pentru campionat.

Performanța lui Lando Norris în calificări a fost, fără îndoială, una dintre cele mai impresionante ale sezonului. După ce a dominat și a treia sesiune de antrenamente libere (FP3), aruncând un avertisment clar rivalilor săi, pilotul britanic a intrat în Q3 cu o presiune imensă pe umeri. Charles Leclerc stabilise deja un timp de referință formidabil, coborând sub bariera de 1:16. Norris știa că are nevoie de un tur aproape perfect pentru a obține pole position-ul. Ceea ce a urmat a fost o demonstrație de virtuozitate.

În ultimul său tur cronometrat, Norris a executat un tur „seismic”, oprind cronometrul la un incredibil 1:15.586. Marja sa a fost de aproape trei zecimi de secundă față de Leclerc, un ecart considerabil pe un circuit relativ scurt, și de aproape șase zecimi față de coechipierul său, Oscar Piastri – un decalaj colosal la acest nivel. Reacția sa imediată de pe radio a surprins esența momentului: „Ce tur! Nici eu nu știu cum am reușit asta”.

A fost o recunoaștere a faptului că a atins un nivel de performanță care l-a surprins chiar și pe el, o simbioză perfectă între pilot și o mașină McLaren care părea creată pentru provocările unice ale circuitului mexican.

În contrast direct cu euforia din garajul lui Norris, starea de spirit în partea cealaltă a echipei McLaren era una de confuzie și îngrijorare. Oscar Piastri, liderul campionatului la intrarea în weekend, a avut o sesiune de calificări de coșmar. Australianul s-a chinuit vizibil pe tot parcursul sesiunii, reușind cu greu să acceadă în Q3 și încheind pe un dezamăgitor loc 8, promovat ulterior pe 7 doar datorită unei penalizări primite de Carlos Sainz.

După calificări, Piastri a fost vizibil descumpănit, descriind lipsa sa de viteză ca fiind un „mister”. El a insistat că mașina se simțea rezonabil și că simțea că a făcut o treabă decentă, dar timpul pe tur pur și simplu nu apărea. „Să fii atât de departe când simți că ai făcut o treabă rezonabilă este un loc dificil în care să te afli. Și asta este cea mai mare îngrijorare a mea în acest moment,” a comentat el.

Directorul echipei, Andrea Stella, a oferit o perspectivă tehnică, sugerând că deficitul lui Piastri provenea din „milisecunde pierdute în fiecare viraj” și dintr-o dificultate de adaptare la condițiile de aderență scăzută de la Autodromul Hermanos Rodriguez. Stella a subliniat că Norris excelează în astfel de condiții, în timp ce Piastri este mai degrabă un pilot de „aderență ridicată”. Această explicație, deși logică, nu a făcut decât să sublinieze o vulnerabilitate critică. Această contraperformanță nu a fost un incident izolat, ci s-a înscris într-un trend descendent pentru Piastri, care a început cu accidentul din Baku și a continuat cu incidente și rezultate sub așteptări la Singapore și Austin. Presiunea titlului pare să-și spună cuvântul, iar incapacitatea de a se adapta la circuite mai „alunecoase” devine un handicap major, erodându-i încrederea exact când are mai multă nevoie de ea. Când un pilot simte că a pilotat bine, dar rezultatul este dezastruos, se instalează o deconectare periculoasă între input-ul său și output-ul mașinii, ceea ce subminează fundamental încrederea, un element vital în lupta pentru campionat.

În spatele duelului intern de la McLaren, sesiunea de calificări a produs și alte rezultate notabile. Scuderia Ferrari a confirmat ritmul bun arătat în antrenamente, obținând locurile 2 și 3 prin Charles Leclerc și, respectiv, Lewis Hamilton. A fost cea mai bună sesiune a echipei din acest sezon și un rezultat meritat care le oferea multiple opțiuni strategice pentru cursă.

În același timp, Max Verstappen și Red Bull au avut o sesiune de calificări sub așteptări. Locul 5 pe grilă a fost un rezultat dezamăgitor, care a expus limitele pachetului aerodinamic al monopostului RB21 în aerul rarefiat din Mexic. Analizele din antrenamente sugerau deja că Verstappen nu era complet mulțumit de comportamentul monopostului, fiind incapabil să găsească un compromis optim pentru toate cele trei sectoare ale circuitului.

Poate cea mai mare surpriză pozitivă a fost performanța remarcabilă a lui Oliver Bearman. Pilotul englez debutant a reușit să ducă monopostul Haas în Q3, o performanță excepțională care i-a adus locul 9 pe grila de start. Într-un monopost considerată a fi de mid-field, Bearman a demonstrat încă o dată un talent imens și o maturitate impresionantă, pregătind scena pentru o cursă care avea să-i depășească chiar și cele mai optimiste așteptări.

O cursă dramatică

Cursa de duminică a fost o demonstrație captivantă a complexității Formulei 1, unde viteza pură, strategia îndrăzneață, incidentele de pe circuit și deciziile controversate ale stewarzilor s-au împletit pentru a crea un spectacol memorabil. De la startul exploziv până la finalul tensionat, fiecare tur a adus noi provocări și a contribuit la rezultatul final care a zguduit clasamentul campionatului.

Anticipația era maximă pe grila de start, în special în ceea ce privește lunga linie dreaptă de 1.2 km până la primul viraj – o porțiune de circuit unde efectul de aspirație poate anula avantajul pole position-ului. Cu toate acestea, Lando Norris a executat un start perfect, reușind să-și apere poziția și să intre în primul viraj ca lider incontestabil.   

În spatele său, însă, s-a dezlănțuit haosul. Charles Leclerc, beneficiind de aspirația monopostului McLaren, a încercat o manevră de depășire, dar a fost forțat să iasă pe iarbă pentru a evita un contact, fiind nevoit să returneze poziția imediat după. În același timp, Max Verstappen, pornind de pe partea curată a grilei pe pneuri medii, a avut un start excelent și a încercat o manevră spectaculoasă de a depăși patru adversari, dar „aglomerația” l-a forțat să taie complet primele viraje pentru a evita o coliziune iminentă. În acest carusel, marii perdanți au fost Oscar Piastri, care a căzut de pe locul 7 pe 9, și George Russell, în timp ce Oliver Bearman a profitat de situație și a urcat spectaculos pe locul 6.

Duelul dintre Lewis Hamilton și Max Verstappen a fost mai „aprins” ca niciodată în primele tururi. În turul 6, Verstappen a încercat o depășire agresivă asupra lui Hamilton în Virajul 1. A existat un contact în duelul roată la roată, iar, la a doua atingere, la capătul celei de a doua linii drepte, ambii piloți au fost forțați să iasă de pe circuit. Ceea ce a urmat a fost un moment definitoriu pentru cursa lui Hamilton.

În timp ce Verstappen a scăpat, Hamilton a fost penalizat cu 10 secunde pentru nerespectarea instrucțiunilor directorului de cursă la revenirea pe pistă. Decizia a stârnit furia pilotului britanic și a echipei Ferrari. Directorul echipei, Fred Vasseur, a criticat dur decizia, considerând-o excesivă și inconsecventă, mai ales în contextul acțiunilor nepenalizate ale lui Verstappen din același incident. Această penalizare l-a scos efectiv pe Hamilton din lupta pentru podium, o lovitură grea având în vedere calificarea sa excelentă, și l-a promovat temporar pe Oliver Bearman într-o poziție netă pe podium, un scenariu de neimaginat la începutul cursei.   

În spatele liderului Norris, care își construia metodic un avans confortabil, cursa a devenit un joc de șah strategic. Cea mai notabilă decizie a fost cea a echipei Red Bull de a-l porni pe Verstappen pe pneuri medii, o strategie divergentă față de majoritatea rivalilor care au optat pentru compoziția soft. Această alegere nu a fost un pariu, ci o decizie calculată, bazată pe datele superioare colectate în antrenamente, unde Verstappen a fost singurul pilot de top care a efectuat un long run pe plin de combustibil cu ambele tipuri de pneuri.   

Această strategie i-a permis lui Verstappen să rămână pe circuit mai mult timp, în timp ce piloții pe softuri au început să oprească la boxe. Între timp, Oscar Piastri s-a trezit blocat într-un „tren DRS”, incapabil să-și folosească ritmul potențial superior al mașinii McLaren. Strategia sa de a opri relativ devreme pentru a încerca un „undercut” nu i-a adus avantajul scontat, readucându-l în același trafic dens.   

Un alt punct de tensiune a fost la Mercedes, unde George Russell, blocat în spatele coechipierului său debutant, Kimi Antonelli, a cerut în mod repetat echipei să intervină pentru a-i permite să-l atace pe Bearman. Cererea sa a fost inițial ignorată, provocând o reacție frustrată din partea britanicului, care a subliniat presiunea pe care o simțea din partea lui Piastri din spate. În cele din urmă, echipa a cedat și a orchestrat schimbul de poziții, dar momentul a evidențiat o oarecare indecizie în tabăra echipei germane.   

George Russell was not best pleased at the lack of action over his request to pass Kimi Antonelli. / Planet F1

Punctul culminant al cursei a fost, fără îndoială, stintul final al lui Max Verstappen. Echipat cu un set proaspăt de pneuri soft, olandezul a început o vânătoare spectaculoasă după Charles Leclerc pentru locul secund. Tur după tur, Verstappen a redus un deficit considerabil, pilotând magistral și gestionând pneurile într-un mod pe care inginerul său de cursă, GianPiero Lambiase l-a descris drept „nebunesc”.

În penultimul tur, Verstappen a ajuns la sub o secundă diferență față de pilotul Ferrari, pregătind scena pentru un duel epic . Leclerc, însă, a demonstrat o abilitate defensivă remarcabilă, apărându-se perfect în Virajul 1 și menținându-și poziția. Bătălia a fost însă curmată brusc. O problemă tehnică la mașina lui Carlos Sainz a dus la abandonul acestuia și la declanșarea unui Virtual Safety Car (VSC) controversat chiar la începutul ultimului tur. Această neutralizare a înghețat pozițiile, i-a oferit lui Leclerc un răgaz nesperat și i-a asigurat locul secund, lăsându-l pe Verstappen pe treapta a treia a podiumului într-un final anticlimatic pentru o bătălie atât de intensă. Strategia Red Bull nu a fost doar un pariu, ci o demonstrație de superioritate operațională. În timp ce McLaren a ales o abordare conservatoare și identică pentru ambii piloți, Red Bull a avut curajul să aleagă o cale divergentă, maximizând un weekend dificil prin excelență strategică și subliniind că, chiar și în dezavantaj, rămân o forță formidabilă.

Rezultatele Cursei

PozițiePilotEchipăDiferență/Status
1Lando NorrisMcLaren
2Charles LeclercFerrari+30.324s
3Max VerstappenRed Bull Racing+31.049s
4Oliver BearmanHaas+40.955s
5Oscar PiastriMcLaren+42.065s
6Kimi AntonelliMercedes+47.837s
7George RussellMercedes+50.287s
8Lewis HamiltonFerrari+56.446s
9Esteban OconHaas+75.464s
10Gabriel BortoletoSauber+76.863s
11Yuki TsunodaRed Bull Racing+79.048s
12Alexander AlbonWilliams+1 tur
13Isack HadjarRB+1 tur
14Lance StrollAston Martin+1 tur
15Pierre GaslyAlpine+1 tur
16Franco ColapintoAlpine+1 tur
NCCarlos SainzWilliamsDNF
NCFernando AlonsoAston MartinDNF
NCNico HulkenbergSauberDNF
NCLiam LawsonRBDNF

Clasament General – Piloți

PozițiePilotPuncte
1Lando Norris357
2Oscar Piastri356
3Max Verstappen321
4George Russell258
5Charles Leclerc210
6Lewis Hamilton146
7Kimi Antonelli97
8Alexander Albon73
9Nico Hulkenberg41
10Isack Hadjar39

Clasament General – Constructori

PozițieEchipăPuncte
1McLaren713
2Ferrari356
3Mercedes355
4Red Bull Racing346
5Williams111
6Racing Bulls72
7Aston Martin69
8Haas62
9Sauber60
10Alpine20

„Învingătorii și învinșii” din Mexico City

Marele Premiu al Mexicului a fost o cursă a contrastelor, producând eroi neașteptați și lăsând în urmă giganți răniți. Analiza rezultatelor finale dezvăluie o imagine clară a celor care au excelat și a celor care au dezamăgit, fiecare cu povestea sa unică.

Învingătorii

  • Lando Norris & McLaren: Fără îndoială, marii câștigători ai weekendului. Norris a fost într-o clasă proprie, transformând un pole position obținut cu autoritate într-o victorie dominantă, cu o marjă de peste 30 de secunde. A fost un weekend perfect, în care a preluat și conducerea în campionat, validând pe deplin decizia echipei de a-i oferi o „tabula rasa” și demonstrând un control absolut.   
  • Oliver Bearman & Haas: A fost, în opinia mea și a multora, „Omul Cursei”. Un loc 4 excepțional, care egalează cel mai bun rezultat din istoria echipei Haas, obținut de Romain Grosjean în Austria în 2018. Bearman a pilotat cu o maturitate și o agresivitate controlată remarcabile, luptându-se și depășind un campion mondial precum Verstappen și gestionând cu calm presiunea imensă din partea lui Piastri în finalul cursei. A fost o performanță care i-a confirmat statutul de viitoare stea a sportului.   
  • Charles Leclerc & Ferrari: O performanță solidă care a maximizat potențialul pachetului Ferrari. Locul 2, obținut printr-o calificare excelentă și o apărare tenace în fața asaltului final al lui Verstappen, este un rezultat care consolidează revenirea de formă a Scuderiei. Ferrari se poziționează acum ca un arbitru important în lupta pentru titlu, capabilă să fure puncte prețioase de la principalii pretendenți.
  • Max Verstappen & Red Bull: Deși nu a câștigat, Verstappen poate fi considerat un câștigător moral. A transformat un loc 5 pe grilă într-un podium, folosind o strategie îndrăzneață și un pilotaj magistral. Într-un weekend în care mașina Red Bull a fost clar inferioară celor de la McLaren și Ferrari, olandezul a reușit să minimizeze pierderile de puncte într-un mod care îl menține viu în lupta pentru campionat.

Învinșii

  • Oscar Piastri: Cel mai mare perdant al weekendului, fără echivoc. A sosit în Mexic ca lider al campionatului și a plecat pe locul doi, dominat categoric de coechipierul său în fiecare sesiune. A părut pierdut și lipsit de răspunsuri, iar locul 5 obținut în cursă a fost o slabă consolare. Presiunea asupra sa este acum imensă, iar fisurile apărute în armura sa în ultimele curse s-au transformat într-o breșă vizibilă.
  • Lewis Hamilton: Un nou week-end de coșmar. Proaspat „încoronat” cu recordul de „cele mai multe curse fără podium la Ferrari”, hamilton avea o șansă de a opri numărătoarea, însă fără succes. Penalizarea de 10 secunde plus un ritm care nu a fost la nivelul fruntașilor au dus la încheierea cursei pe locul al optulea.
  • Mercedes: Un weekend discret și dezamăgitor pentru echipa germană. Au părut a fi a patra forță pe circuit, luptând pentru „puncte reziduale” și fiind implicați în dispute interne stânjenitoare privind ordinele de echipă. Lipsa de ritm și de incisivitate a fost evidentă, permițând rivalilor direcți să câștige teren în lupta pentru locul secund la constructori.   
  • Alpine & Aston Martin: Weekenduri de uitat pentru ambele echipe. Alpine a fost confirmată ca având cel mai lent monopost de pe grilă, un verdict dur pentru ultimul sezon ca echipă de uzină. Aston Martin a suferit, de asemenea, din cauza lipsei de competitivitate și a problemelor de fiabilitate care au dus la abandonul lui Fernando Alonso, irosind o oportunitate de a aduna puncte într-o cursă plină de evenimente.   

Implicații în Campionatul la Piloți – O Luptă în Trei, mai strânsă ca niciodată

Rezultatul Marelui Premiu al Mexicului a acționat ca un cutremur în peisajul campionatului, reconfigurând ierarhiile și intensificând dramatic lupta pentru titlul mondial al piloților. Cu doar patru Grand Prix-uri (plus două curse de sprint) rămase, bătălia a devenit un război psihologic pe trei fronturi, unde fiecare punct, fiecare decizie și fiecare moment de presiune pot înclina balanța definitiv.

Noul Peisaj al Campionatului

Schimbarea cea mai semnificativă este, desigur, la vârful clasamentului. Lando Norris este noul lider, dar avantajul său este fragil. Un deficit de 34 de puncte față de Oscar Piastri după cursa de la Zandvoort s-a transformat, printr-o serie de performanțe remarcabile, într-un avantaj de un singur punct. Această răsturnare de situație subliniază un transfer clar de „momentum”. Norris este pilotul în formă, plin de încredere după o victorie dominantă, în timp ce Piastri se află într-o criză evidentă, fiind nevoit să caute răspunsuri rapid pentru a opri declinul.   

În același timp, Max Verstappen, deși încă pe locul trei, a rămas periculos de aproape. Cu un deficit de 36 de puncte față de lider, misiunea sa rămâne dificilă, dar nu imposibilă. Forma sa recentă, în care a recuperat un număr impresionant de puncte, demonstrează că orice pas greșit al piloților McLaren va fi exploatat la maximum.   

Scenariile pentru Titlu

Cu 116 puncte încă în joc în ultimele patru Mari Premii (incluzând două curse de Sprint în Brazilia și Qatar), matematica este complexă, dar direcțiile sunt clare.   

  • Pentru Lando Norris, obiectivul este să mențină forma actuală și să-și valorifice avantajul psihologic. El controlează acum propriul destin; dacă termină în fața lui Piastri și Verstappen în fiecare cursă, titlul este al său.
  • Pentru Oscar Piastri, provocarea este dublă. Trebuie să-și regăsească urgent forma și viteza care l-au adus în fruntea campionatului, înfruntând în același timp presiunea internă de a-l învinge pe coechipierul său și presiunea externă de a-l ține în spate pe Verstappen.
  • Pentru Max Verstappen, strategia este clară: atac total. El trebuie să câștige curse și să spere că rivalii săi își vor fura puncte reciproc. Paradoxal, fiind vânătorul și nu cel vânat, el ar putea avea cel mai mic grad de presiune, ceea ce îl face extrem de periculos. Așa cum a sugerat Toto Wolff înainte de cursă, Verstappen deține „avantajul psihologic” al celui care nu are nimic de pierdut.   

Dilema McLaren: Ordine de Echipă sau Război Total?

Performanța din Mexic readuce în prim-plan dilema strategică a echipei McLaren. Declarațiile anterioare ale lui Andrea Stella și Zak Brown, conform cărora ar putea prioritiza un pilot pentru a asigura titlul în fața amenințării lui Verstappen, capătă acum o nouă greutate. Acum că Norris este în față, se schimbă dinamica. Va primi el sprijinul necondiționat al echipei, sau vor fi lăsați să lupte liber până la capăt, cu riscul de a se anula reciproc și de a-i oferi titlul pe tavă lui Verstappen?   

Lipsa unei strategii alternative pentru Piastri în Mexic, deși acesta se afla într-o poziție clară în care avea nevoie de o abordare diferită pentru a avansa, ar putea fi un prim indiciu subtil al unei înclinări a balanței. Chiar dacă neintenționată, concentrarea pe asigurarea victoriei lui Norris a lăsat impresia că limitarea pagubelor pentru Piastri a fost o prioritate secundară. Modul în care McLaren va gestiona această situație explozivă în Brazilia va fi crucial și ar putea decide soarta ambelor campionate.

Interlagos Așteaptă – Următorul Capitol în Saga din 2025

Marele Premiu al Mexicului va rămâne în analele acestui sezon ca un punct de cotitură decisiv. A fost weekendul în care Lando Norris a transformat un deficit într-un avantaj, preluând nu doar conducerea în campionat, ci și un avantaj psihologic considerabil. Performanța sa a fost o simfonie a vitezei, preciziei și controlului, o demonstrație de forță care l-a confirmat ca un pretendent veritabil la coroana mondială.

În același timp, cursa de la Autódromo Hermanos Rodríguez a expus vulnerabilități critice. Criza de formă a lui Oscar Piastri a atins un nou minim, transformându-l din liderul încrezător într-un pilot în căutare de răspunsuri, sub o presiune imensă. Max Verstappen și Red Bull, deși învinși în lupta pentru victorie, au reamintit tuturor că excelența operațională și un pilotaj de geniu pot compensa un deficit tehnic, menținându-i ferm în luptă.

Cu un singur punct separându-i pe primii doi clasificați și cu un campion mondial în exercițiu aflat la pândă, lupta pentru titlu este departe de a fi încheiată. Bătălia s-a mutat acum de pe planul matematic pe cel psihologic. Următoarea oprire, circuitul Interlagos din Brazilia – un loc renumit pentru cursele sale dramatice, vremea imprevizibilă și istoria sa bogată – promite să fie un nou câmp de luptă crucial. Aici, în inima motorsportului brazilian, saga din 2025 își va scrie următorul capitol, unul care, fără îndoială, va oferi un spectacol excepțional pentru fanii Formulei 1 din întreaga lume. Cortina a căzut peste Mexic, dar actul final al acestui sezon palpitant abia acum începe. 

Surse Inspirație (pe lângă vizionare personală) : Formula One Management, Yahoo News, Business Today, Indian Express, The Guardian, Motorsport Week, Coffee and Corer Motorsport, The Race, Crash, Planet F1, Auto Evolution, AP News, Autosport/Motorsport, Sky Sports, Racing News 365, Albert Fabrega, Peter Windsor, Mark Slade.

Articolele noastre sunt susținute de ITP Fără Programare Sector 5 – partener de încredere al comunității auto.

Despre autor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *