Încarcă acum

George Russell, nedumerit de problemele de la Mercedes după o cursă de recuperare impresionantă la Austin

George Russell și-a exprimat mulțumirea pentru faptul că a reușit să termine în puncte Marele Premiu al Statelor Unite, în ciuda unui accident serios suferit în calificări, dar a subliniat că echipa Mercedes trebuie să găsească o consistență cu monopostul W15 până la următoarea cursă din Mexic.

Pentru britanic, a fost un weekend plin de suișuri și coborâșuri: de la un solid loc 5 în cursa Sprint, la un accident în calificări, când o pierdere de control l-a trimis în bariere. Aceasta a forțat echipa să reconstruiască mașina peste noapte. Mercedes a adus un pachet de îmbunătățiri pentru ambele monoposturi în Austin, însă acestea nu au putut fi aplicate pe mașina lui Russell din cauza accidentului.

Echipa a fost nevoită să reinstaleze un podea folosită ultima dată înainte de pauza de vară.Deși a început cursa din Marele Premiu al Statelor Unite din pit lane, Russell a reușit să urce constant în clasament pe parcursul celor 56 de tururi, terminând pe locul 6. El a fost ajutat de o depășire târzie asupra lui Sergio Perez, dar a fost uimit când a primit o penalizare pentru o manevră asupra lui Valtteri Bottas.

Întrebat despre performanța sa, Russell a declarat: „Sunt cu siguranță mulțumit de cursa de astăzi, fără îndoială. Să pornești din pit lane și să nu știi la ce să te aștepți, mai ales revenind la o configurație pe care am folosit-o cu 10 curse în urmă, este complicat. Să termin pe locul 6, în fața unui Red Bull, este un rezultat foarte bun. Întotdeauna te întrebi ce s-ar fi putut întâmpla, dar lucrăm cu o mașină dificilă în acest moment.”

Russell a adăugat că mașina W15 este impredictibilă, făcând referire la incidentul coechipierului său, Lewis Hamilton, care a suferit o ieșire în decor similară: „Lewis nu greșește aproape niciodată, iar astăzi a avut exact aceeași problemă pe care am avut-o și eu ieri. Asta este bestia cu care ne confruntăm acum.”

Hamilton a suferit prima retragere de la cursa de la Marele Premiu al Australiei

Cursa a fost la fel de frustrantă și pentru Hamilton. După ce a urcat de pe locul 17 până pe 12 în primele tururi, el a pierdut controlul mașinii în virajul 19 și a fost nevoit să abandoneze, fiind prima retragere din cursă pentru britanic de la Marele Premiu al Australiei.

Deși Mercedes părea rapidă în antrenamente, weekendul s-a încheiat cu multe întrebări pentru echipa din Brackley, care va avea nevoie să își regăsească consistența înaintea următoarelor curse din calendar.

Cu doar câteva zile până la Marele Premiu al Mexicului, echipa nu are prea mult timp pentru a analiza problemele apărute la Austin. „Aștept cu nerăbdare ca lucrurile să devină mai calme sau mai consistente, pentru că nu știi niciodată ce vei obține când ieși pe circuit,” a spus Russell. „Mașina are clar potențialul de a lupta în față, dar când suntem în acea poziție, nu știm exact de ce. Iar când nu suntem, nu știm de ce nu suntem. Este o adevărată provocare să descifrăm și să înțelegem ce se întâmplă.”

Pasiunea mea pentru motorsport nu a fost o întâmplare, ci o descoperire fascinantă într-un moment aparent banal. Era o zi obișnuită din 2014, când, în timpul unei pauze publicitare pe Disney Channel, am schimbat canalul din curiozitate. Pe ecran, motorul puternic al monoposturilor răsuna dincolo de granițele circuitului de la Silverstone, iar imaginea piloților care împingeau limitele vitezei m-a captivat instant. Atunci am știut că am găsit ceva special. Formula 1 a devenit, din acel moment, mai mult decât un hobby: a devenit o pasiune care îmbină tehnologia, strategia și adrenalina într-un spectacol unic. De la duelurile roată la roată până la detaliile tehnice care definesc performanța pe pistă, fiecare cursă este o lecție de ambiție, inovație și perseverență. Îmi place să înțeleg mecanismele din spatele succesului, să analizez deciziile strategice și să trăiesc emoția fiecărei curse ca și cum aș fi acolo, pe linia boxelor. Motorsportul m-a învățat că, dincolo de viteză, contează pasiunea, determinarea și dorința de a nu renunța niciodată. For every question why, motorsport was my because.

Publică comentariul