RRC – Monza – patru piloți în lupta pentru coroana in Templul Vitezei

Distribuie articolul:

Ferrari reuseste sa castige in premiera cursa de pe Monza, in cadrul RRC, prin Bogdan Moldovan. Pilotul Scuderiei reuseste a doua victorie stagionala dupa o lunga asteptare, precedenta victorie fiind reusita pe 28 Ianuarie in Spania.


Astfel este intrerupta seria de sase victorii consecutive reusita de Leo (Mercedes). Echipa in rosu spera acum la o serie de rezultate pozitive, iar astfel sa se apropie de prima pozitie, atat la constructori, cat si la piloti
(ambele clasamente fiind dominate de Mercedes).

Pole-ul in templul vitezei a fost adjudecat de McLaren-ul pilotat de Agonized, cu un timp de 1:18.300. Agonized reusind astfel al 4-lea Pole din cadrul RRC, dar nici unul nu a fost convertit in victorie.

Sarpili (Aston Martin) reuseste sa castige cursa de sprint, urmat de Bogdan Moldovan si Tudor (Alpha Tauri). In cursa, Agonized, plecat de pe locul 6 incaltat cu penuri Soft, reuseste un prim tur impresionat si pe parcursul turului
depaseste 5 piloti urcand pana pe prima pozitie.

Au urmat o serie de incidente si SC-uri, iar ordinea a fost data constant peste cap. La iesirea ultimului SC in finalul turului 18/19, a inceput un sprint si o lupta intre piloti pentru victorie si pozitii cat mai bune in clasament.

Bogdan, Sarpili, Leo si Agonized au fost aproape roata la roata pana la finalul intrecerii. Wdwlik, Rares Ene si Miguel au avut si ei o lupta pana in ultimul viraj pentru pozitia a 5-a, Wdwlik reusind sa se impuna.

Celalat Ferrari, pilotat de Andrei Corduneanu,a reusit si el sa termine pe un onorabil loc 8, dupa o serie de curse in afara top 10. Redra si Oli au completat top 10.

Pe Monza a fost o cursa spectaculoasa, iar lupta pentru victorie a fost in premiera intre 4 masini, fiecare avand propria sansa.

Bogdan Moldovan, despre cursa de pe Monza:
Mi-a placut foarte mult ca am fost mai multi piloti in lupta pentru victorie, nu doar eu cu Leo cum a fost in majoriatea curselor. Zic asta pentru ca in momentul in care sunt doar doua masini in lupta pentru victorie nu mai intervine atat de mult strategia, conteaza doar cat de aproape poti sa stai de masina lider cand intri in ultimul tur, pentru a folosi acel ultim tur si a incerca depasirea, in ideea ca pilotul depasit nu mai are timp sa revina. Pentru mine a fost o cursa enjoyable chiar daca nu prea m-am antrenat pentru ea si cred ca treaba asta s-a vazut in performanta mea rusinoasa din calificari (P6)„.

Totusi Safety Car-urile sunt o problema des intalnita, care spre exemplu pe mine m-a dus inapoi in pluton chiar daca eu reusisem la un moment dat sa ma duc la 3 secunde in fata tuturor din postura de lider.

Sa fac un rezumat, cursa a fost una placuta cu racing clean, cel putin asa a fost cu mine si sper sa avem mai multe curse de acest fel in viitorul apropiat.” – a încheiat Bogdan

Rares Ene, despre duelul cu Wdwlik:

Lupta dintre mine si Wdwlik a inceput inca din Sprint, avand o batalie destul de stransa pentru locul 6. In cursa, lupta pentru locul 5 s-a intensificat dupa sfarsitul ultimului Safety Car,
iar in turul 26/27 Wdwlik reuseste sa profite de greseala mea atacandu-ma decisiv si reusind astfel sa ma depaseasca
.

In ultimile 2 tururi am dat tot din mine si din masina, dar din pacate Wdwlik a reusit sa ramana in fata mea, fara sa imi dea o oportunitate de-al depasi.”

Wdwlik:

A fost o cursa destul de interesanta, cu multe SC-uri si foarte multe lupte stranse, mai ales ca am pornit de jos din cauza incidentului pe care l-am avut in sprint.

Ma bucur ca am putut sa imi arat pace-ul si tin bine acolo in fata, reusind in final un P4, inainte de reclamatii. Per total sunt multumit de rezultat si de pace-ul pe care l-am avut si sper sa raman constant acum ca am prins un pic de momentum de la ultimele 2 curse.

Cat despre titlul constructorilor, incerc sa mai reduc diferenta de puncte fata de colegul meu, care momentan castiga campionatul la ceva puncte in fata, desigur nu este usor, mai ales ca trebuie sa imi fac strategia diferit fata de el, deoarece se intampla adesea sa fiu tinut la pit-uri in spatele lui.

In concluzie, ca echipa aratam foarte bine, cu sanse mari la campionat, iar pe plan personal am ca target minim locul 5 in campionat.”

  • Campionatul continua cu etapa a 10-a, tot in Italia, dar pe Imola.


Sambata de la ora 21:00 fiind progamata etapa din Tier 2, unde avem o lupta in pentru pentru titlul la constructori, intre McLaren, Aston Martin, Red Bull si Alpha Tauri. Duminica de la ora 21:00 este programata etapa din Tier 1.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *