Ultimele informații referitoare la AlphaTauri. Echipa din Faenza își dorește „o nouă identitate.”

Distribuie articolul:

AlphaTauri și-a finalizat planurile privitoare la o „nouă identitate”. Echipa din Faenza vrea să încorporeze 2 sponsori, în numele oficial al echipei.

AlphaTauri, cunoscută în trecut sub numele de Torro Rosso, vrea să își schimbe din nou „identitatea”, începând cu sezonul 2024.

Pe parcursul etapei din Las Vegas, șeful echipei, Peter Bayer și alți membri ai grupării italiene au lucrat la un plan care ar urma să incorporeze în numele echipei, 2 sponsori care își au sediul în Statele Unite. Anunțul cu privire la noua denumire a celor de la Alpha Tauri, ar urma să fie făcut la începutul lunii decembrie.

Conform declarațiilor lui Peter Bayer: „Identitatea va fi una generică. Vrem să combinăm identitatea fostei echipei Torro Rosso, cu o apropiere mai mare de familia Red Bull.”

„Vom schimba numele companei, vom schimba logo-ul… Totul va fi modificat. Va fi o relansare a acestei echipe, o rebrănduire completă.”

„Numele companiei a fost decis de proprietari. Din păcate, nu pot divulga noua denumire. Este foarte dificil să țin acest secret.”

De asemenea, Bayer a declarat că popularitatea echipei în Statele Unite ale Americii, a crescut datorită lui Daniel Ricciardo. Îi dăm din nou cuvântul, șefului echipei AlphaTauri.

Ne aflăm într-o direcție foarte bună. Deoarece avem o popularitate mare în America, am găsit aceste două companii, companii care se înțeleg foarte bine între ele.”

„Am avut o întâlnire foarte, foarte bună cu partenerii noștri din America. Am discutat multe lucruri cu ei. Printre altele, am vorbit și despre data când vom lansa comunicatul oficial (cu privire la noii sponsori).”

„Ce vă pot spune în acest moment, este că ei (cei 2 sponsori din SUA) au niște planuri foarte mari, planuri la care nici nu îndrăzneam să visăm. Ne-au depășit așteptările.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *