Clasa 1 (până în 1300 cmc) reușește să fie poate cea mai dinamică și echilibrată dintre toate clasele de la “Viteză pe Circuit” din cadrul Romanian Retro Racing, chiar dacă nu este mereu în lumina reflectoarelor sau a aparatelor foto.

Cu o participare constantă până acum, cei patru protagoniști au reușit să ofere spectacol și în cea de a două etapă desfășurată duminica trecută, pe circuitul MotorPark România.
Adrian Voicu, o prezența constantă de mulți ani în tot ce înseamnă cursele de “istorice”, a avut iarăși parte de ghinion. De dată aceasta, încă din calificări când a fost nevoit să se retragă cu probleme la motorul sprintenului #Autobianchi A112 Abarth. Sperăm că Adrian să scape de ghinion la următoarele două etape șisă ne încânte cu evoluțiile lui cursive și, de ce nu, chiar cu o bătălie pentru prima poziție în clasă.

Corneliu Chiriliuc a avut și el parte de un incident de cursa în prima sesiune de antrenamente libere. Asta aproape l-a dus spre abandon dar echipa de asistență a reușit să remedieze defecțiunea în timp util astfel încât #Mini-ul Cooper S a fost prezent pe circuit întreagă zi. Evoluția constantă și încăpățânarea de a nu abandona i-au adus în final un loc 3 în clasă și puncte prețioase în bătălia pentru titlul.

Domokos Emeric care este la a două lui participare în cadrul Romanian Retro Racing a reușit o evoluție progresivă și și-a arătat talentul. Cu o problema la cutia de viteze în cadrul manșei doi de concurs, a reușit să vină pe locul 2 la clasa (și locul 14 la Open). Impresionant a fost, de asemenea, modul rapid cu care a reușit ca în mai puțin de două etape să se acomodeze cu Mini-ul Cooper S cu care concurează.

Edward Vieriu este debutant în cursele de viteză și a reușit o evoluție constantă în ambele manșe ceea ce i-a adus locul 1 în clasă (și locul 10 la general dintr-un total de 19 piloți înscriși). De asemenea, trebuie apreciat timpul obținut în calificări de Edward care a fost de 2:21.884 și că reușește la volanul #Citroen -ului AX să se bată cu mașini mult mai puternice și chiar să pună probleme unor piloți mult mai experimentați.

Rezultate Clasa 1 (pânăîn 1300 cmc) / Etapă 2:
1. Edward Vieriu (239) / Citroen AX Sport (1989)
2. Emeric Domokos (289) / Mini Cooper S (1980)
3. Corneliu Chiriliuc (238) / Mini Cooper S (1967)
4. Adrian Voicu (270) / Autobiachi A112 Abarth (1975)
Photo credit Boboaca Ilie-Marius | Autostiri.ro
#NomadConcept | motorsport agency
Articol preluat de pe Social Media – Nomad Concept
Am vârstă de 25 de ani și am terminat Academia de Studii Economice din București profilul Marketing și Masterul în Relații Publice în Marketing.
Sunt pasionat de motorsport de când eram copil. Am participat ca spectator la FIA GT, Renault Road Show și alte evenimente iar din anul 2019 particip activ ca spectator la competiții naționale și pe viitor îmi doresc și la cele internaționale.
Am și un cont de Instagram cu numele baicu.vlad_romaniaculturecars unde postez de la competitii dar și un canal de YouTube cu numele Romania Culture Cars unde postez vloguri și interviuri.