Formula 1 – Sao Paulo – Norris impune ritmul, Bearman extraordinar și Max într-o situație nefavorabilă dupa singurul antrenament

Distribuie articolul:

Lando Norris a stabilit ritmul în singurul antrenament din weekendul Brazilian, pilotul McLaren înregistrând un timp de 1:10.610 pentru a-l învinge pe George Russell, Oliver Bearman fiind al treilea în monopostul Haas. În ceea ce îl privește pe rivalul lui Norris la titlu, Max Verstappen a încheiat antrenamentul pe P15, după ce olandezul nu a mai efectuat simularea de calificări.

Sursă Foto – Sky Sports

Ca o notă adițională, Max Verstappen va avea 5 poziții penalizare pentru Marele Premiu de duminică. Acesta va avea un nou motor cu combustie internă (al șaselea).

Sursă Foto – FIA
Sursă Foto – Sky Sports

Valtteri Bottas a condus plutonul pentru tururile de instalare pe pista recent reasfaltată și, cu o singură sesiune de antrenamente într-un weekend Sprint, a început imediat să stabilească timpii pe tur – un 1:15.6 a fost primul său efort bun.

Sursă Foto – F1 Oversteer

După cinci minute de la începerea sesiunii , Oscar Piastri a fost cel mai rapid cu un timp de 1:13.4, iar 15 piloți au stabilit timpii pe tur, inclusiv Oliver Bearman. Britanicul a fost convocat în ultimul moment de Haas pentru a-l înlocui pe Kevin Magnussen, care are o problemă serioasă de sănătate.

Sursă Foto – Racing News 365

În ciuda noii suprafețe a pistei, piloții au creat scântei. Charles Leclerc s-a plâns: „Imposibil să fii constant pe acest asfalt”.

Sursă Foto – Racing News 365

După 10 minute, Sergio Perez, care concurează cu un șasiu diferit de cel din Mexic, dar deja folosit, era P1 în fața lui George Russell și Lando Norris. Max Verstappen, pe locul al optulea, nu era mulțumit de RB20-ul său, spunând pe radio: „Pur și simplu nu funcționează. Nu vreau să scot clapeta”. Și apoi a fost cel mai rapid cu un 1:11.7.

Sursă Foto – Motorsport Week

Hamilton a intrat la boxe, unde Mercedes i-a modificat setup-ul monopostului înainte de a-l trimite înapoi. El a raportat că înălțimea sa de rulare a fost „încă rea”, dar a fost al doilea cel mai rapid în spatele lui Verstappen. El a fost doar cu 0,04s mai slab.

Sursă Foto – Formula One Management

Traficul și splitstreaming-ul au dominat ultimele tururi cu pneuri medii înainte ca piloții, începând cu George Russell, să treacă la pneurile Pirelli Soft pentru simulările de calificări. Pilotul Mercedes a găsit peste o secundă și a fost cel mai rapid cu 1:10.9. Norris a intrat la boxe pentru o aripă față nouă cu 12 minute înainte de final, Oscar Piastri montând de asemenea o aripă de altă specificație.

Sursă – Formula One Management

Pe măsură ce au fost parcurse mai multe tururi cu pneuri soft, Bearman a urcat pe locul al doilea, cu 0,014s mai slab decât Russell, iar Norris pe locul al treilea, în fața lui Albon, Sainz și Alonso. Apoi au venit Red Bull-urile… Perez era P19 după turul său cu pneuri soft, iar Verstappen nici nu a mai depus efort.

Lewis Hamilton și Carlos Sainz au avut o întâlnire strânsă, pilotul Ferrari încetinind pentru a face loc, doar pentru a-l prinde din urmă pe Hamilton.

Hamilton a intrat la boxe, unde Mercedes i-a modificat setup-ul monopostului înainte de a-l trimite înapoi. El a raportat că înălțimea sa de rulare a fost „încă rea”, dar a fost al doilea cel mai rapid în spatele lui Verstappen. El a fost doar cu 0,04s mai slab.

Sursă Foto – Mercedes-AMG F1

Traficul și splitstreaming-ul au dominat ultimele ture cu pneuri medii înainte ca piloții, începând cu George Russell, să treacă la pneurile Pirelli Soft pentru simulările de calificări. Pilotul Mercedes a găsit peste o secundă și a fost cel mai rapid cu 1:10.9. Norris a intrat la boxe pentru o aripă față nouă cu 12 minute înainte de final, Oscar Piastri montând de asemenea o aripă de altă specificație.

Alpine. Sursă Foto – Motorsport Week

Pe măsură ce au fost parcurse mai multe tururi cu pneuri soft, Bearman a urcat pe locul al doilea, cu 0,014s mai slab decât Russell, iar Norris pe locul al treilea, în fața lui Albon, Sainz și Alonso. Apoi au venit Red Bull-urile… Perez era P19 după turul său cu pneuri soft, iar Verstappen nici nu a mai depus efort.

Sursă Foto – The Athletic

Sesiunea s-a încheiat cu Norris, care a făcut un tur la sfârșitul sesiunii și a terminat pe prima poziție cu un timp de 1:10.610, cu 0.181s mai bun ca al lui Russell și Bearman încheiând al treilea. Toată lumea și-a stabilit cei mai buni timpi pe pneurile Soft, cu excepția lui Hamilton, Liam Lawson și Lance Stroll, care au avut cei mai buni timpi pe pneurile medium.

Sursă Foto – Motorsport Week

Urmează calificările pentru sprint, de la 20:30 Ora României, pe Antena 3 CNN.

Rezultate:

PozițiePilotNaționalitateEchipăTimp
1Lando NorrisGBRMcLaren F1 Team1m10.610s
2George RussellGBRMercedes AMG Petronas F1 Team1m10.791s
3Oliver BearmanGBRMoneyGram Haas F1 Team1m10.805s
4Oscar PiastriAUSMcLaren F1 Team1m10.950s
5Alex AlbonTHAWilliams Racing1m10.955s
6Charles LeclercMONScuderia Ferrari1m11.038s
7Carlos SainzESPScuderia Ferrari1m11.100s
8Nico HulkenbergGERMoneyGram Haas F1 Team1m11.124s
9Fernando AlonsoESPAston Martin Aramco F1 Team1m11.215s
10Pierre GaslyFRABWT Alpine F1 Team1m11.216s
11Liam LawsonNZLVisa Cash App RB F1 Team1m11.301s
12Yuki TsunodaJPNVisa Cash App RB F1 Team1m11.483s
13Franco ColapintoARGWilliams Racing1m11.619s
14Valtteri BottasFINStake F1 Team Kick Sauber1m11.651s
15Max VerstappenNEDOracle Red Bull Racing1m11.712s
16Lewis HamiltonGBRMercedes AMG Petronas F1 Team1m11.754s
17Lance StrollCANAston Martin Aramco F1 Team1m11.783s
18Esteban OconFRABWT Alpine F1 Team1m11.827s
19Sergio PerezMEXOracle Red Bull Racing1m11.845s
20Zhou GuanyuCHNStake F1 Team Kick Sauber1m12.883s 

Sursă Thumbnail și Rezultate : Crash.net

109 Vizualizări articol

Fabian Zarvă

Salutări. Sunt Fabian. Am descoperit pasiunea pentru motorsport din 2010, prima mea cursă vizionată fiind Marele Premiu al Malaeziei (F1) . De atunci, am început să vizionez cât mai multe curse de Formula 1, iar, pe măsură ce am crescut, am început să descopăr din ce în ce mai multe discipline ale motorsportului care mă pasionează : Anduranță, Turisme, Motociclism - Viteză , Raliuri (și aferente) , Stock-Cars etc. Îmi place să scriu și să învăț , zilnic, câte puțin, din ce în ce mai mult, de această lume minunată și plină de adrenalină.

Related Posts

13 noiembrie 1994 – Ziua în care Michael Schumacher a scris o pagină importantă de istorie a carierei sale

Distribuie articolul:

Distribuie articolul:În această zi, 13 noiembrie 2024, ne întoarcem la ziua în care marele pilot german a devenit pentru prima dată campion mondial în Formula 1. Astăzi se împlinesc 30…

Citește articolul

Franco Colapinto: Tânărul fenomen argentinian din Formula 1 și viitorul său incert

Distribuie articolul:

Distribuie articolul:Franco Colapinto a intrat în atenția fanilor și specialiștilor din Formula 1 după ce a devenit înlocuitorul surpriză al lui Logan Sargeant la echipa Williams. Tânărul de 21 de…

Citește articolul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *